Today


Ledig igen.. Känns som om jag varit ledig hela den här veckan..??

Drömde väldigt underligt natt, var på en stor utomhusteater.. Fast egentligen var det inte en riktig teater för det pågick ett krig men teatern var till för att hindra människor från att inse att det var bråk/krig.. Det var någon sorts talangjakt på teatern, jag kommer ihåg 3 nummer, första var ett gäng tjejer som skulle sjunga och dansa, de hade en massa glittriga kläder på sig.
Sen så var det ett gäng som var kroppsmålade (jag fattar inte riktigt vart talangen är där, för att bli målad på kroppen klarar väl vem som helst av, men men) tror att just den "talangen" kommer från ett mail som jag läste häromdagen, eller läste och läste.. Det innehöll en massa bilder på kroppsmålade grabbar.. Endast iförda kroppsmålning alltså.. xD :P
Aja, den 3e talangen var väl ändå den underligaste, det var en f.d pojkvän som var (eller var utklädd, vet inte riktigt) till en robot..?! Men han kunde typ snurra runt huvudet och sträcka sig jättelångt och var jättestark osv.. Rena rama exorcisten.. haha :/

Aja.. drömde faktiskt om Mr X också, men det tänker jag inte dela med mig av :P



Idag ska jag nog försöka uppbåda lite motivation och fortsätta med mitt städprojekt ^^

Helgen har följande planering:
Fredag: Jobb + troligtvis jobba över
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb

Men då får ju jag vara ledig på måndag i stället, wihoo! :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0