rubrik


Har fortfarande inte fått se senaste vampire diaries avsnittet för det funkar inte.. Tydligen är det fler som har samma problem, någon hade "tagit orden ut munnen" på mig och lämnat en kommentar:
 "OMG it dosent work, whyyy?!"

Var dödligt nära att beställa hela Twilight serien igår, det skulle kosta ca 440 kr, rätt billigt egentligen med tanke på att det var 4 inbundna böcker men jag lyckades hejda mig själv i sista stund.. Får köpa dem nästa månad i stället.. :)
Fast det känns drygt att vänta så länge, hade läst eclipse plågsamt långsamt nu, de första  350 sidorna försvann på ett litet kick, men sen har jag försökt dryga ut boken så länge som möjligt, men ikväll är den nog slut.. Vad fanken ska jag då läsa?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0