Chicken fight


Min helg har inte varit särskilt händelserik, har bara jobbat..
Mest action hade jag väl när jag igårkvälls drabbades av någon sort attack och började storböla när ja kommit hem.. Grät ett gäng bittra tårar och sen stirrade jag in i elementet som står bakom min soffa i en kvart, sen var jag så gott som ny igen ^^


 
Blev oerhört äcklad och bekymrad på jobbet idag:
jag skulle dela upp 2 grillade kycklingar..

Det var fasansfullt! Jag kunde knappt nudda kycklingarna med händerna för jag tyckte det var så äckligt! Inte blev det bättre av att de där förbannade kycklingarna stirrade på mig med sina onda och dömande blickar.. Det är inte mitt fel att de blev grillade!

Nåja, jag samlade mod och stirrade fräckt tillbaka, men blev tvungen att titta bort när jag skulle till att ta i dem, blää :S





Knaster, knak, kras.. mmh.. En massa ben ivägen.. urk..




Resultatet:



För en evighet sedan, när jag bodde i 1an så kom ju pappa förbi sent en kväll med en rejäl köttbit.. Den hade jag inga större problem med att fixa till, en kniv och en sax, sen va saken biff.. så att säga..




Men de där jäkla kycklingarna kommer hemsöka mig för resten av mitt liv!




Den skyldige:





På tal om något annat, så här mycket pengar vill jag också ha (A)
:thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0