Hääärligt hääärligt, men faarligt faarligt..


Vilken lovely dag det är idag :D
Helgens planer är utstakade:
Ikväll är det grillning med morsan om vädret håller i sig, annars får vi väl steka skiten :P
Sen i morrn blir det ev. en tripp till Gäddede och även lite hemliga saker som jag inte kan berätta om.. :P

Är så underbart att ha dagarna planerade, fattar inte hur jag någon sin bara kunnat slappa flera dagar i rad, man blir ju hjärndöd av det.. ^^



Har även fått en rolig uppgift av min gode vän Chris, han ska kontakta ett företag här i Sverige men han tror inte att de kan engelska (jag trodde nästan alla kunde det, iaf inom företagsbranschen, men men), hur som haver så vill han att jag översätter hans mail till svenska.. Är en evighet sen jag fick göra något sådant så det känns ju hur kul som helst, jag känner mig nästan lite smart.. haha xD :thumbup:



Nu ska jag checka flygresor, faaaaan vad jag längtar tills vi åker.. Wihoo! :D

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0