GREAT SUCCES!


Resultatet från högskoleprovet kom idag, nu är det officiellt:

jag är trots allt ingen idiot, jag är rent av smart :thumbup:
- och nu har jag det dessutom på papper, hihi :P

systeryster är 5 poäng smartare än mig, förvånande nog så finner jag det faktiskt inte så störande.. Jag har ju trots allt inte pluggat på 3 år men är ändå bättre än medel! Sug på den! ;)

Inte för att det är så jättemycket att skryta om egentligen.. Medel var på 0.86p och jag hade 1.0p och syster 1.1p ^^
Men detta ökade min chans att komma in i Skara från obefintlig till faktiskt befintlig, helt klart ett utmärkt framsteg! :D är faktiskt en smula stolt över mig själv, lycka lycka lycka :)

Å andra sidan så betyder ju 1.0 ungefär hälften rätt, men det betyder ju även hälften fel.. :S :P

Nåja.. Ja känner mig ändå en smula smart och extra uppåt nu på kvällkvisten, en oerhört trevlig suprice efter en ganska otrevlig och nervkittlande dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0