gnäll


Hmpf.. Det här är en sån där dag när jag ångrar att jag ens klev upp ur sängen.. :(

Var dock en smula glad över att jag skulle sluta 30 min tidigare för jag har en massa tid att ta ut.. Men som vanligt när det är mig det handlar om så måste det ju givetvis hända något, så istället för att sluta 30 minuter tidigt fick jag sluta 1 timme sent.. :thumbdown:

Sen när jag var på väg hem fick jag syn på en man som var ute och cyklade med en hund, hunden haltade.. Blev så arg!

Lekte med tanken på att krossa hans ena knäskål och spänna fast honom bakom bilen och se hur bra han själv springer i en sådan situation..

Skulle egentligen direkt hem och laga middag, men motivationen ligger i botten så jag tror jag struntar fullständigt i det..

Vill bara ta ett hett bad med en massa väldoftande oljor och sedan krypa ner i sängen och läsa en bra bok och somna tidigt..

Men jag har ju inget badkar.. :(

Blää.. Vill typ säga en massa väldigt fula ord och grina en skvätt.. Tror jag behöver sova lite..

Bye bye then




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0