Founder's Day


OMG OMG OMG!!!

Har nu sett senaste VD avsnittet, SPÄNNANDE!!
Med tanke på hur spännande det slutade så har jag börjat oroa mig för att det kanske var sista avsnittet för säsongen.. Och jag visste väl att det skulle gå som det gick, I KNEW IT!!!
Jag VISSTE väl att hon skulle komma tillbaka, trodde bara inte att det skulle bli så snart..
Fast innan jag visste att det var som jag först trodde så blev jag en aningen upprörd och protesterade hejvilt mot datorn och till och med gjorde korstecknet mot den men den struntade ju fullständigt i mig.. Fast sen så visade det sig ju att det inte var så som man trodde, lurerier ^^

Avsnittet hittar ni här:

The vampire diaries - Founder's day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0