:)


I morrn kommer Susanne hem från Gbg och på onsdag bär det av till östersund, faaaan vad jag längtar :) :) :)
Vi ska planlägga vår resa då jue, wiiiih! :D

Har dock gjort en otäck upptäckt, biljettpriset har skjutit i höjden sen sista ja kollade :S är bergis på grund av den förbannade askan som ställde till det.. Hittade tur&retur biljetter för 2 personer för 2500:- men förra gången ja kikade så hittade jag tur&retur biljetter för 2 personer för 1300:- som sagt, en rejäl skillnad.. :( Hoppas bara inte de stiger ännu mer..
Hoppas inte den fördömda askan ställer till med något när vi ska åka.. :S

aja.. nu ska jag hem och inviga mig nya nagelfil

ciao ^^



Kommentarer
Postat av: susanne

Oj oj värsta välkomst inlägget jag får här! Jag känner mig väldigt välkommen hem nu i alla fall :) See you på Onsdag!

2010-05-10 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0