En fasansfull upptäckt


Har kommit på mig själv med att vara misstänkt förtjust i någon. Gjorde denna upptäckt för evigheter sedan, (okej, inte en evighet kanske, men ett bra tag sedan i alla fall).. Hur som haver så har jag gjort mitt bästa för att ignorera det hela men det går inte längre, så eländet är ett faktum..
Inte hjälper det att jag försökt förklara för mig själv att jag ska flytta..

What to do- liksom..?



hmpf.. Vilket jäkla skämt! Så typsikt mitt liv..



Aja.. ska lyssna på Volbeats Soulweeper och tycka synd om mig själv.. 



Sen ska jag hem och käka lunch.. Dvs en macka och ett glas vatten, orkar inte med något lyxigare än så.. ^^

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0