Dammsugarskräck


Maya har fortfarande inte vant sig vid dammsugaren jag fick i början på april.
Hon är livrädd för prylen och när jag städade härom dagen försvann hon snabbare än kvickt..
Letade igenom hela lägenheten och kunde inte begripa vart hon tagit vägen. Oroade mig ett tag över att hon kanske blivit så rädd att hon hoppat ut genom fönstret..
Efter att jag lockat på henne en lång stund så vågade hon slutligen tillkänna ge sig:




Man kan rent av se skräcken i hennes ögon.. Måste verkligen försöka få henne att inse att den inte är livsfarlig..







Efter en ganska lång stund vågade hon tillslut kravla ut en liten bit ur sin lilla grotta av täcken och kuddar.



Stackars liten, vad rädd hon var.
Sötast i hela världen ^^



Känns hur skönt som helst att vara ledig idag, ska snart pallra mig på affären och se om jag lyckas fylla på mitt sinande "kök".. Kan dock inte komma på vad jag borde inhandla för något..? Har tappat all tankekraft (och handlingskraft för den delen) vad det gäller matlagning..

Hmm.. Kanske ska ta och göra sallad.. Mmmh. Fetaost.. :)

Bye bye then


Kommentarer
Postat av: ida

Haha det kanske var första gången du använde den

2010-05-28 @ 23:02:42
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0