äh..


Ugh! Hade skrivit en massa men så stängde datorn av sig själv.. Drabbades av att sånt där raseri när man blir alldeles svart inombords och skulle kunna mörda någon.. Men är alldeles för trött för att ens reagera.. :/
Fattar inte varför jag är så slut idag..?!
Har bara roat mig med att köra 3 tvättmaskiner under morgonen, samt att jag och Natta var och vaxade och färgade ögonbrynen.. Tror visst jag sov halvklent i natt.. Hmpf.. Jag som trodde det var slut på de fasonerna.. Tänk så fel man kan ha..  :S



Aja.. Nu ska jag kika på vampire diaries (om det funkar dvs, peppar peppar), sedan blir det tvätt, städ, film och sova.. En utmärkt plan för dagen.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0