We dont need champange


Vi har just käkat en utmärkt frulle, frallor börjar bli rena rama traditionen nu :P

Kom fram vid 22:30 tiden igår.. Resan tog en timme längre än vi räknat med..
Var löjligt rädd när jag skulle köra genom Gbg, men den här gången körde jag åtminstone inte fel. Kände till och med igen mig lite, great succes! :)

Maya var jätteduktig hela vägen ner, kan inte fatta vilken tur jag har som har just henne :D
Men däremot så var hon väldigt sträv och rädd när vi kom in i lägenheten.. Hon vågade sig inte fram förrän i natt någon gång, men det är väl inte så konstigt. Hon är ju på någon annans revir nu, men jag tror nog hon känner igen sig lite när hon väl slappnar av och inser att det inte är så farligt..

Vet inte riktigt vad som står på menyn idag.. Det återstår att se..
Dags att vara lite social :)
Tjillevippen ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0