Vilken latjo liten pryl ^^


Har hittat den perfekta presenten! :)
Eller.. Egentligen så var det inte jag som hittade den..
Susanne berättade om en sak och jag har nu undersökt den och konstaterat att det är en "latjo liten pryl" men jag tänker inte skriva här vad det är för något (inte än i alla fall) för den händelse att jag bestämmer mig för att köpa några :P





Igår kikade jag på lets dance i typ 5 minuter, och under de 5 minutrarna så spelades en gammal låt, jag kände igen den så väl, men kunde ändå inte komma på vad jag förknippar den med.. Letade upp den idag, och nu kan jag inte sluta lyssna på den.. Curse! ^^




Så här blev det med bokhyllan igår. (Visste inte riktigt vad jag skulle fylla den med så jag plockade fram lite ditt och datt som jag lyckades gräva fram ur skrubben, ska försöka få lite struktur på det hela senare)




Så här är då mitt "nya" nu mera lilla vardagsrum :)



Och eftersom jag kände mig extra häftig i morse så spelade jag lite gura ^^



Tröttnade dock efter ett tag eftersom jag är så fansansfullt kass på det.. Känns lite snopet att jag fortfarande inte kan spela.. :/
Nåja, det ska det bli ändring på ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0