Var har du...


Var har du varit hela mitt liv?

Satt och tänkte på "back in the days" igår..
Kom och tänka på en viss Per, haha, det var tider det ;P



Idag har jag gått min första introdag hos Hemtjänsten.. Det har väl gått bra, men det lär nog ta sin lilla tid innan jag lär mig navigera runt..

Fick en otrevlig suprice ganska snabbt.. Skulle vrida upp en persienn och jag tänkte väl inte på vart jag befann mig någonstans, och helt plötsligt stod den där förfärliga byggnaden utanför fönstret och stirrade på mig.. :/ Det var förvånansvärt obehagligt.. Minnen och allt sånt där..  Jag blängde tillbaka en liten stund men gav upp efter ett tag..

Dagens plus är väl att jag såg en megahotting på Ica.. Mmmh ;)



Hade fått ett brev från hyresvärden idag, "Åh, hyresavier" tänkte jag.. (Jag tror jag sa det högt också)
Men tji fick jag! De så kallade hyresavierna var 3 dataskriva papper.. Hmpf! Det hela skriker lathet! För inte kan han då skylla på att det var för miljöns skull; för att spara papper och allt det där.. Då borde de ju skrivit ut de fördömda avierna på samma papper!



Dagens citat:
"En liten bumling"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0