weird


Hmm.. Något underligt hände idag..
Jag rodnade jättelänge..! RODNADE???! :O Alltså, att jag rodnar är väl inget ovanligt i sig.. Men jag hade egentligen ingen anledning.. Det bara blev så..? Och tack vare det så blev jag ju allmänt generad och blyg.. hmpf! Vad i allsin dar har hänt nu då? Rodnade konstant i vad som kändes som en mindre evighet.. :/ Störtlöjligt.. Tur att det var ganska mörkt.. haha ;P
Kom även på mig själv med att flina misstänksamt mycket åt ingenting..?
Lite oroväckande det här..

Nåja.. Nu när jag var på väg till hammervalley så satt jag och funderade över det kosmiska skämtet och återgick till mitt vanliga cyniska jag, tack och lov för DET! ^^







I morrn är det som sagt rättegång, men men, "det finns inget ont som inte har något gott med sig" så jag ska passa på att träffa en massa trevligt folk när jag ändå har vägarna förbi :)




Just nu sitter jag och lyssnar på:




Ska väl vara lite social innan det är dags att krypa ner i den stenhårda sängen.. Blää :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0