Done!


Nu är det gjort!
Har skickat ansökningarna :D :D

Jag fick en släng av panik ett tag och var rädd att jag sökt för få utbildningar ifall jag inte kommer in på någon av de jag helt vill gå.. Så de 5 som jag från början tänkt söka utökades till 18 utbildningar.. Kommer jag inte in någonstans nu så är jag helt enkelt Sveriges största loser.. :/

Lägger ut rangordningen på topp 10.. Är nästan säker på rangordningen på de första 6 utbildningarna.. Men vad det gäller resten så har jag ingen aning om vilken jag helst vill gå om jag inte skulle ta mig in på någon av de första 6.. Nåja, får hålla tummarna för att jag aldrig ska behöva grubbla över det på allvar heller ^^

Topp 10:

1. Djursjukskötare (Skara)
2. Etologi och djurskydd (Skara)
3. Medier och kommunikation i teori och praktik (Halmstad)
4. Administratörsprogrammet (Borås)
5. Medie- och kommunikationsvetarprogrammet - PR, opinionsbildning & omvärld (Göteborg)
6. Bibliotekarie (Borås)
7. IT-tekniker (Borås)
8. Journalistprogrammet (Göteborg)
9. Kriminologiprogrammet (Malmö)
10. IT, projektledning och affärssystem (Karlstad)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0