21:21

Gaah! Funderade på en rubrik och sneglade på klockan.. Den var 21:21 så då tänkte jag att inlägget fick väl heta som klockslaget då.. Men datorn segade sig och mikrosekunden innan den laddat klart slog den förbannade klockan över till 21:22.. hmpf! :@

Nåja.. Till inlägget:

Ska snart läsa lite ur boken jag köpte på tradera för ett tag sedan. Hämtade ut den för någon timme sedan.. De är en av Jilly Coopers äldre böcker.. SCORE!! :D :D :D
Det var en extra trevlig suprice för boken var dubbelt så stor än vad jag trott att den skulle bara :P Får dock inte läsa så länge, måste sussa tidigt för tidigt i morrn bitti bär det iväg :) Fast jag kan ju alltid sova i bilen eftersom jag inte behöver köra de första 40 milen.. najs ;)
Enda orosmolnet är väl Gbg.. Men men.. Överlevde ju förra gången så då lär jag nog överleva denna gång också.. Dessutom så lär vi väl slippa helvetet i Surte (eller vad den där mardrömmen nu hette) den här gången, de kan ju omöjligt fortfarande hålla på med ombyggnationen där ^^



Drömde förresten om Brad Pitt i natt.. Fast egentligen så var det inte han.. Det var han när han spelar Akillies.. Fast det var egentligen inte Akillies heller.. Nåja.. Det var en bra dröm.. ;P (Till mitt försvar kan jag säga att jag sneglade på halva Troja igår) 
Drömde dessutom att jag klippte håret också.. Blev dock inte nöjd i drömmen.. Kan det måntro vara ett illavarslande tecken om att jag kanske borde skjuta upp min hårklippning ytterligare en månad? Who knows.. :/





Nåja.. Nu väntar Jilly Cooper på att få underhålla mig.. Så tjillevippen med er allesammans..



Och sov gott :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0