trååååk


Gaah! Min msn har fått frispel.. Det går inte skriva Å, Ä, Ö på den.. En aningen irriterande..
Idag ska jag bosätta mig på tradera medan ja väntar på en auktion som går ut om 6 timmar, jag MÅSTE vinna den.. :)
I övrigt så handlar dagen om att kurera mig. Har snart varit sjuk i 3 veckor.. 3 VECKOR?!?! (har haft tinitus i 2½) Helt ofattbart, jag som ska ha dunderimmunförsvar och på sin höjd drabbas av en 3 dagarsförkylning/halvår.. Helt vansinnigt är vad det är.. :/
Sa till chefen idag att jag vill jobba även om jag är sjuk, men det får jag tydligen inte göra.. :/ Första chefen någonsin som sagt det... Hon sa det berodde på att det inte varit en vanlig förkylning. nåja, hon sa åt mig att få lite solsken och käka C-vitaminer, så nu har jag följt order; har varit ute en liten sväng, och passade då på att investera i både apelsiner och apelsinjuice.. Mmmh :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0