Tillbaka på brottsplatsen


Hemma igen..
Eller nästan i alla fall.. Är i Hammervalley så det är ju inte så långt kvar hem till mig.. Ska bara vara här en liten stund innan det bär iväg igen..
Resan har gått bra, har haft fruktansvärd otur med vädret då det regnade hela den södra biten och snöade hela den norra + lite dimma.. :/ Men men..
Är skönt att vara framme i alla fall och slippa bilen..
Ann-Louis sa något på vägen mellan Östersund och Lorås tror jag det var, och jag kan inte minnas sist jag skrattade så hejdlöst.. Började apgarva så jag inte  fick luft flera gånger.. xD Men sen när jag äntligen lugnat ner mig och slutat skratta blev jag istället tvärtrött.. Skrattattacken tog alla krafter som fanns kvar.. :S

Dagens citat:
"Jag svettades så mycket att ja gatt slå på lyset..

Ehe.. Nej.. Kallvattn..

Öhh.. Kalluften"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0