Strömbacka


Isbanor och vindar som skapar kråkbon av håret.. Hmm.. Kan det möjligtvis vara vår på G? ^^


Jahapp.. Då var min dag på Strömbacka avklarad.. ^^
Jag trivdes riktigt bra, härlig personal :)

På onsdag blir det inget jobb för då är det rättegång i staua som gäller.. Huvva.. :/

Och till helgen så blir jag kanske placerad inom hemtjänsten.. Chefen undrade i morse om jag hade körkort, vet ni vad det betyder???

Företagsbil!!
Tihi  ;P

Å andra sidan så kanske jag får vara på mitt "riktiga" ställe i helgen också, det återstår att se ^^



Blev en löjligt enformig kost idag,
Brunch: rostbiffsmörgås från Solbacken. (Hur kommer det sig att vi säger brunch?! Här borde det väl egentligen heta frunch.. eller?)
Middag: rostbiffsmörgås från Solbacken..
Misstänker att min fantasi sinat rejält :/ 




Var i Hammerdal i helgen, kan inte låta bli att lägga ut några bilder som lilla systeryster gjort, hon är så duktig ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0