SM vinnare


Tror det blev delad plats i kvällens SM final i potatisskalning

Jag och morsan var riktigt jämna ^^




Borde verkligen gå och lägga mig.. Måste upp tidigt i morrn för jag och Ann-Louis ska en sista sväng på Gekås.. Tänkte vi skulle åka härifrån vid 7:30 för då är vi i Ullared i lagom tid tills de öppnar ^^

Efter det så är det shopping på Fynda som gäller, och sedan en tur till Brödskrinet i Skogstorp om jag nu lyckas hitta dit dvs.. Och slutligen sista stoppet som är Willys, mamsen ska bjuda på dubbelmarinerad fläskfilé i morrn.. (Supergott) hmm.. Min torsk som jag lagade till tidigare i veckan känns ganska vag vid jämförelse.. :/

Nåja.. Tror nog jag hoppar in i duschen nu så slipper jag göra det i morrnbitti :)

Sayonara people



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0