nedräkning


Blaa.. Nu är det inte många timmar kvar till avfärd..
Planen var att börja köra 6:00 men vi ger oss nog iväg redan vid 5- tiden..
Usch.. Det rent av knyter sig i magen på mig för jag vill verkligen inte åka hem. Det vill jag aldrig..

Längtar till den dagen jag är på väg bort från Ström och kan säga att jag är på väg hem


Bäst att lägga mig snart om jag ska orka upp i morrnbitti..
Men jag har ingen lust för ju tidigare jag lägger mig, desto närmare kommer avfärden.. huvva.. :/

Ska muntra upp mig med att uppdatera musiklistan på min gamla mp3 som jag hittade åt för ett tag sedan.. Den innehöll en fruktansvärd massa dåliga låtar.. Men det ska det bli ändring på ^^




you spinn me right round




Dags att kila..

Bye bye then ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0