:) :) :) :)


TAADAAA!!! :) :)
Har varit på pigg & frisk med Natta å fixat ögonbrynen idag, är så härligt att bli lite ompysslad ^^

Anlände till Hammervalley för ett tag sedan, så nu blir det nog en försenad frunch och sedan pepp:
Bara ett dygn kvar tills vi lämnar denna lilla håla för en annan liten håla, en håla med bra lokaltrafik, nära till liten stad, nära till stor stad och nära till.. Gekås!! :D 

Toodiloo :)



Ett ps:
Jag hittade min framtida bil idag.. Eller rättare sagt: pappa hittade den.. Mmh.. Är verkligen sugen på den, och det bästa av allt är att den finns i närheten av Falkenberg!! :O :O
Såå.. Erhm.. Någon som kan låna ut 15 papp lite snabbt..? (A)



Kommentarer
Postat av: ida

Orättvist. Jag har varit sjuk i över en vecka nu. Vad är det för fel på mig egentligen??? : (

2010-03-19 @ 18:35:52
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Svar

Ehe.. Orättvist?

2010-03-19 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0