En man är som mest sårbar när han är hungrig /Jamie


Jahapp.. Då var dag 2 avklarad.. Yey me! :)
Idag är det följande som gäller:
1. Disk (måste diska för att klara av punk 2)
2. Chili con carne
3. Läsning

Ska väl peppa lite inför morgondagen också, sen är jag ledig en dag :)

Fick förresten en trevlig suprice nyss:
Eftersom jag är så van att jag inte har några pengar så kollar jag inte kontot sådär jätteofta.. (Fast ibland så gör jag det jätteofta.. (Naiva förhoppningar?))
Nåja, till saken:
Det hade ramlat in nästan 500 spänn! Den trevlige avsändaren hade undertecknat SV DOM.. Vilket talar sitt tydliga språk: Ersättningen från rättegången. Money money money.. Pengarna hade ramlat in redan i torsdags, där snackar vi snabba ryck :)

Men det gav mig en funderare: betyder detta på fullaste allvar att jag varje dag (efter skatt) tjänar den löjliga summan på NÄSTAN 500 kronor.. hmpf!
Tur att det är lönesamtal snart, då ska det bli klirr i kassan ;)



Ska strax kila, men jag måste bara berätta att jag la märke till att metallgrejen (eller vad det nu är?!) som konsum har på sina rullband vid kassorna låter som T-rex bebisen i The lost world: Jurassic Park..?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0