Drömmarnas trädgård


Dagens bästa:
"...
 ...
 ...
 Jahaa.."


xD




Konsterade att timmarna innan man ska iväg och jobba en helgmorgon är de absolut värsta som finns!!
I morse slog jag mig ner framför teven för att käka frulle (fiberhavregrynsgröt, japp, har käkat det till frukost de senaste 4-5 dagarna, jag är sååå duktig ^^ ), hoppades på att det skulle vara nyheter.. Jomen tjena! Till min  stora förskräckelse möttes jag av de illa beryktade teletubbiesarna.. *kräks*
Nåja, det kan ju inte räcka i all evighet, tänkte jag. Nyheterna kommer bergis snart.. Men icke!!
Efter Teletubbies var det något störtlöjligt program om någon fjant vid Rupert björn och Pingpong.. hmpf!
Nyheterna skulle inte börja förrän 9.. 3 timmar försent jue!! :/

Men men.. Antar att det inte slår det som visas på veckorna.. Då brukar jag måsta stå ut med, Igglepiggle, Makka Pakka och Toodle boo eller vad de nu heter.. Fy, jag hatar verkligen det programmet.. Föräldrar borde förbjuda sina barn från att se skräpet, skulle inte förvåna mig om barnen kan bli efterblivna av skiten.. :/ (Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag kan alla de där namnen.. :O )

I panik bytte jag kanal.. Åh, Mumintrollen! Lite nostalgi en tidig söndagsmorgon är inte helt fel..
Men givetvis var det för bra för att vara sant!
Det visade sig vara någon äcklig, otecknad variant som bara var obehaglig.. Då gav jag upp hoppet..

Jag är evigt tacksam gentemot geniet som uppfann radion :D



Ikväll blir det nog en promenix och sedan How I met your mother ^^



Mmh.. Är lite sugen på Takida idag.. Dvs de "gamla" låtarna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0