att vara eller inte vara modig..


Idag fattade jag äntligen mod/fick arslet ur vagnen och kontaktade sjuksköterskan till min kirurg. Så nu står jag återigen på listan. De ska försöka peta in mig någon gång under våren. Har jag lite tur så får jag lite särbehandling och får komma in på en fredag. Fick veta idag att de egentligen aldrig tar emot någon på fredagar, men sköterskan sa att de kanske kunde göra att undantag, beror nog lite på hur deras almanacka ser ut.. Vore så bra om jag fick komma på en fredag då jag är ledig helgen, på så vis får jag ju 2 dagar på mig att bara ta det lugnt.. 2 dagar väger väl lätt i jämförelse med förra gången då jag blev sjukskriven i 17 dagar för att det skulle läka ordentligt.. Men jag vill verkligen inte bli sjukskriven igen. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta.. För en sjukskrivning är ju otänkbar den här gången. Jag har för tusan alldeles nyss fått börja jobba regelbundet juh... :/ Samtidigt så vill jag ju inte riskera att allt blir förstört bara för att jag inte kan hålla mig hemma.. :/
Måste ta mig en funderare på detta..

Nåja.. nu ska jag vara duktig och skicka ansökningarna till skolorna :D

på återseende ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0