What a busy afterlife you're living


Ska strax pallra mig iväg på jobbet igen, hoppas inte jag drunknar längs vägen..
Vaknde efter 4 någon gång i morse och höll inte på att kunna somna om p.g.a regnet.. :/

Har hunnit med en sväng på fotvården vid 11, kan inte påstå att jag fann det särskilt underhållande..
Smärta är ett väldigt lindrigt uttryck i förhållande till hur det kändes.
Men det var ju roligt att vara kompententa händer så nu kanske det blir någon ordning på eländet. Har fått någon sorts bygel (som de satte fast med cement.. (???) :bigeyes: ) som ska rätta till skiten..

Fick förresten en uppsjö av komplimanger för min tatuering när jag var på affärn förut.. Jag som varit en smula osäker på om jag kanske hade lite väl bråttom när jag gjorde den, det där blåste bort alla tvivel :) Blev rent av peppad att göra en ny. Ska börja spara nu så jag kan få ordning på skräcksymbolen jag har i nacken.. :S

dags att kila
bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0