You're just as far in as you'll ever be out


Trots mina strikta planer så är jag inte riktigt frisk än, men en karta alvedon och vitaminer gjorde verkligen susen för jag är då på god väg i alla fall :)

Är ledig i morgon och sedan jobbar jag hela helgen, känns lite motigt men helgerna brukar ju gå ganska fort ^^

Har bara 26 pass kvar, sedan slutar jag :D










Hmm.. Känner mig rastlös..? :(




Nåja.. Snart trillar skattepengarna in och då blir det en sväng till ösd för att se om jag hittar någon vettig dator, längtar längtar längtar!  När den väl är införskaffad så ska jag skriva så fingrarna blöder :thumbup:
Just nu känns det som om det kvittar vad den har för funktioner, bara den har Word ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0