Tantsnusk


Hmm.. Borde fasen gå och lägga mig snart..
Måste ju läsa lite också innan jag kan sova.. Tror dock det blir Jilly Coopers Emily i stället för min nya bok ja köpte för någon dag sedan. När jag läste på baksidan av boken så hann jag uppfatta följande: Skottland 1745. Culloden. Sedan köpte jag den.
Hade dock inte riktigt väntat mig att det skulle vara världens tantsnusk bok!
Å andra sidan borde jag förstått det eftersom det är Nora Roberts som skrivit den. Men ändå.. Var tvungen att sluta läsa den när jag satt på bussen till Hammerdal igår för jag var rädd att hon som satt bredvid mig skulle uppfatta något ur den och kanske  tro att jag är någon pevers porrtönt eller nåt.. :S Fast den risken var nog rätt liten eftersom hon var en av flyktingarna och så här i efterhand tvivlar jag starkt på att hennes svenska ordföråd innehåller en massa snusk. Särskilt med tanke på att hon var muslim.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0