tänk efter före


Hmm.. När jag hade rast idag så var jag tvungen att panikraka benen lite snabbt inför besöket på sjukan.. :P
Nåja., Jag hade som sagt bråttom och använde världens kassaste rakhyvel samt inget skum eller något sådant..
Detta resulterade då i att det gjorde helvetiskt ont! Den förbannade hyveln har gjort typ 1 miljon småsår i huden. Det ser inte ut som sår, men ja känner dem. Och sen (innan det gick upp för mig att det var sår) så gjorde jag det dumma draget att smörja in benen.. Gaaah! Det mina vänner ska jag tala om för er gjorde ännu ondare.. :S
Hmpf, ibland är det pinsamt vad korkad man är.. Det är verkligen lätt att tänka efter, efter..

En irriterande sak är när man är först in i väntrummen men sist att ta sig ut därifrån.. :s

En sak jag undrar över är hur det kommer sig att jag måste kliva upp tidigare de dagar jag är ledig än de dagar jag jobbar :question:

Aja, ska ta och kika på flygbiljetter nu och sedan snegla på Kick ass :)

Bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0