suprice suprice


Tihii.. Vad roligt det är att kolla mailen och se att jag fått något från hfab. Har nu skrivit upp mig på ytterligare en lägenhet. Snart måste det vara min tur.
Och om ca 2 veckor kommer det första beskedet från skolorna. Creepy.

Lite surt är det när man spenderar 1 timme med att försöka se så frisk och normal ut som möjligt men att folk ändå kommenterar att man verkligen ser sjuk ut. (Alltså inte för att vara taskiga, utan bara för att säga att de kan se det på en)
Jag vill definitivt inte höra vad de skulle säga om jag struntat i att ordna mig den där timmen.. Tydligen så var det ögonen som förådde mig. Tror inte jag kan göra så mycket åt den saken. :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0