Skräckminuter


Hmm.. Min dörr bombarderades av våldsamma knackningar igår. Jag dog nästan av skräck, blev så fasansfullt rädd! Haha.. :/
Har fått höra att det var Peo som gick lös på min dörr. Och nu när jag tänker till så borde jag förstås ha kunnat räkna ut det. När jag bodde i 1an ovanför hörnet så "knackades" det ju nästan alltid så på min dörr och då var det nästan alltid någon av mina grannar som hade något på hjärtat. Fast när man ligger i sängen och sneglar på film (mmh, min underbara dator) och är mer avklädd än påklädd så kan ju inte folk förvänta sig att man ska rusa till dörren och slita upp den vild av glädje..
Nåja.. När jag väl vågade mig fram till dörren så hade besökarna ändå försvunnit.. :S



Vaknade 4 i morse och klev upp då.. :/ Misstänker begynnande ålderdom eftersom jag vaknar så förbaskat tidigt igen. Fast jag lyckades faktiskt somna om när jag lade mig igen och då drömde jag en ganska bisarr dröm som inkluderade några människor ja känner (bland annat X), och skotrar, och skotertrick och någon sorts snickarbod/vedbod av nåt slag. Och 3 campingstolar.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0