peppad


Har suttit och kikat på lägenheter hos hfab, har skrivit upp mig på 2 stycken nu ^^
Har även läst lite i en studentblogg som är skriven av en tjej som pluggar i Halmstad. Så medan jag ändå var inne på ämnet studier passade jag på att kika på antagningsstatistiken för mitt 3e handsval (jag är ju för kass för att komma in på de första 2 :( ) Nåja.. Enligt statistiken från höstterminen -09 så kommer jag glida in lättplätt på det programmet. Kände mig faktiskt nästan lite översmart när jag såg statistiken :P haha
Nåja, är superpepp nu och lurar på om jag inte ska ta och göra färdigt utflyttningen så fort jag slutat jobba i juli för då kan jag flytta ner tidigare och hinner med nollningen :) Kan kanske flytta direkt när jag och Susanne kommer tillbaka till Sverige. Vi har förövrigt bestämt oss för att strunta i Irland eftersom det blir så dyrt. Upptäckte idag att det finns superbilliga flygbiljetter till Glasgow, så vi åker kanske dit i stället.. Wiihii! Pirr i magen! :thumbup:

Lovely! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0