över


Jahopp.. Då var den här helgen över.. Känns knappt som om den hann börja innan den var slut.. :/
Har fullt upp i veckan, händer något varje dag, men men.. Då lär den väl passera ganska snabbt, snart midsommar juh, och sen är det dunder, och sen är det åsele som för övrigt är min sista arbetshelg.
Är 6 cirka veckor tills jag slutar jobbet. Typ 7½ vecka tills jag och Susanne åker, faaaaasen vad jag längtar :D :D
Och sen när ja kommer hem så står det flytt på dagordningen :)

Härligt att livet äntligen ska fortsätta igen och att jag inte bara ska stå och trampa på samma ställe, gör man det alltför länge så finner man ju tillslut att man trampat ner sig i någon sorts grav.
Det är inte okej!

Aja, ska läsa ett tag nu, mmmh, härligt :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0