neeeeeeeej!!


Japp, katastrofen är återigen ett faktum. Är verkligen sjuk.
Känner mig som er urvriden disktrasa som legat på motorvägen i en månad. Blääkk! :(
Hmpf,. Har inte ens hunnit vara helt frisk i 2 veckor än! :thumbdown:
Ska bli intressant (fruktansvärt) att se hur det går att jobba i morrn..

--------------

Lycksele var roligt, även om jag var väldigt trött.
Har inga bilder just nu för de ligger på systerysters kamera, hon fick agera fotograf eftersom deras kamera är MYCKET bättre än min. Så bilder kommer senare, promise ^^

Kan dock skryta med en bild på min(enda) vinst:



*STOLT* :thumbup:

----------------------


Näe, nu orkar jag inte det här längre..
Ska rota fram alvedon och försöka att inte bli vansinnig av alla myggbett ^^

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0