mail och glassbilsjakt


Wohoo!! Har fått mail från hfab, de har 2 lägenhetsförslag till mig :thumbup: (och förmodligen till alla andra studenter också :S )
Är dock en smula tveksam p.g.a planlösningarna samt att ingen av lägenheterna har badkar.. :thumbdown:
Båda är studentlägenheter som ligger riktigt nära högskolan.. Har 5 dagar på mig att fundera ut hur jag ska göra.. Hmmm hmmm hmmmmm...



Har varit hos Natta ikväll, roligt har vi då haft :)
Jag och Victoria var även ute och spanade efter glassbilen men jag tror bestämt nog att den tog och gömde sig när vi åkte ut.. :/
Och de (Natta, Jonas och Victoria) försökte sätta skräck i mig inför midsommar, det var jäkligt nära att de lyckades :bigeyes:
Tack och lov så var det hela en lögn.. haha xD

Mmmh, längtar till midsommar :D



Något mindre bra är att jag fått en huvudvärk som heter duga..

Näe.. Det heter den inte..

Den heter köttskalle.. :(


bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0