lovely


Aaah vilken härlig dag det är idag! :)
Morgonen var väl inget vidare för jag drömde en obehaglig mardröm i natt.. (Och varför bryr jag mig i att skriva att den var obehaglig, det finns väl inga behagliga mardrömmar???)

Har just varit och shoppat på Dollarstore och investerade i följande:



så nu sitter jag här och sjunger Galway Girl och är peppad till tusen :thumbup:

Blev ingen solning i morse. Måste acceptera faktumet att jag inte ska sola. Hade trots allt ont i huden i nästan en vecka efter förra gången.. :S

Nåja.. Har varit på möte på jobbet under förmiddagen, och var sedan som sagt en sväng på Dollar..
Nu är det sjungning och packning som gäller sedan bär det av till Hammerdal för att hämta upp Tarzan och ta honom till veterinären ^^

Ska även slå en pling till Susanne och snacka flyg.. Tjohooo vilken lovely dag! :D


Enda negativa sakerna är att jag fortfarande har ont i benen sedan min panikrakning igår..

Och att Maya har spytt.. :thumbdown:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0