happy, happy day


Oh what a day, what a happy, happy day :thumbup:

Det här måste vara den bästa dagen på hela månaden!!

Fick sitta och knåpa ihop ett sprillans nytt schema :D
Det var löjligt roligt att få syssla med en sådan uppgift, att få jobba med siffror, datum & procenter och få allt att stämma överens med helger, kvällar och lika många turer osv..
Hjärnan kände sig nästan levande, UNDERBART! :D :D :D

Fast lite onödigt eftersom det egentligen inte är min arb. uppgift och dessutom så är schemat inte till mig för jag hinner ju sluta innan det blir verksamt. Men men.. Det kvittar! Roligt var det i alla fall :)

Som grädden på moset fick jag sluta i tid!
Har dessutom lämnat in övertidspapperen till bossen, både för maj och juni (fast jag mindes inte alla dagar i maj som jag fick jobba över, så jag jobbade väl gratis då da.. men men).. Det betyder i alla fall att ja får litte extra paaning senare :D

Är så glad att jag blivit på världens snällhumör!
Jag skulle kunna vara snäll mot exakt alla idag, t.o.m. de där förbaskade idioterna som egentligen skulle förtjäna ett kok stryk. Jag skulle vara snäll mot dem med om jag träffade dem idag.

WIIHIIIIIIIIII :D

Har även skrivit upp mig på 2 studentlägenheter ^^



Kvällens plan är då följande:

* Gå omkring i nattlinne och inte göra ett dyft, sitta uppe till 1-2 (det går ju ändå inte att somna förrän då) utan att få panik över det :thumbup:

Morgondagens plan:

* Träning
* Solning (misstänker ett begynnande beroende, illa eftersom jag inte borde sola alls egentligen :S )
* Röja hemma
* Fylla en massa flyttlådor och ställa dessa i förådet
* Köpa ny mascara
* Hitta min epilator och sedan ge mig själv en omgång jag sent ska glömma :/ ^^



Har förresten invigt datorns webcam:




Kanske inte världens bästa kvalité men de dug ^^


Aja.. Dags att skrida till verket:

Alltså, rota fram nattlinnet och ta på mig det..

Tjillevippen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0