I'm alive!

Jag lever ännu - trots mötet med disken.

Har just kikat på Remember me så jag är en smula upprörd.
Man fattar ju redan vid filmens titel att någon kommer att dö.
När bakgrundsmusiken var en lång pianolåt så kunde känna hur det hela byggdes upp mot någonting.
Tror aldrig jag skakat så mycket på huvudet och mummlat förnekande åt en film förut, som när han stod i det där jäkla fönstret och de zoomade ut och jag kopplade datumet med platsen och allt det där.. Blev rent av tårögd.. ;(

Filmet var helt ok, men det är en sån där film som man bara ser en gång ^^

---------------------

Aja.. Nu har jag ju vilat upp mig från kampen mot allergihotet, jag vann 1a ronden, nu kommer andra..

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0