geni


Glömde ju nämna förut att det där schemat jag gjorde gick igenom och nu kommer vi jobba utifrån det.
De ändrade ingenting på det jag gjort, jag är alltså ett geni! :thumbup:
Så från och med idag gäller det nya (dvs MITT) schema, så nu är det nya arb. tider för att allt ska stämma bättre. Dock så trivdes jag bättre med arb. tiden som var innan, men så får man ju inte tänka: Vi är ju där för någon annans skull, då ska inte tiden rättas efter oss, utan vi ska rätta oss efter den ^^

Nåja, kände mig riktigt duktig när det gick igenom utan att de ens ändrade något.
Skryt skryt skryt (A) :P

Aja.. Dags att åka till ösd..

bye bye then

---------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0