En svavelpust

"Av sticken i mina tummar anar jag ondskans närhet"

Yepp, igår var den jäkligt nära. Ondskan alltså.
Tur att man känner folk som inte blir avskräckta av ens läskiga, rent av hemska uttryck. Men det är så svårt att beskriva känslan, det mörka, rasande.. tjae.. raseriet (?) som härjade.

Fick en ytterst obehaglig väckning i morse. Vad för slags människa ringer till någon en söndag morgon klockan 7 och frågar vad man gör?!
Jag fick panik och flög upp ur sängen och trodde att jag försovit mig och att klockan var 11 eller nåt. Fick en fruktansvärd hjärtklappning.. Tss.. "Vad gör du?" Hmpf.. Idioti..

Nåja, trots väckning så är det härligt att det är söndag, i morrn är det bara ett personalmöte för min del sedan är jag ledig resten av dagen. Det är för övrigt det sista p-mötet innan jag slutar. Mmmh, det märks att antalet dagarna börjar krympa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0