En liten bit av paradiset


Då var man hemma igen, har varit en kul och härlig helg :)
Hade riktigt roligt igår/i natt/i morse, och blev ganska rejält på lyset, men det var jag då inte ensam om :P

Kalasandet spårade dock ur en aning tidigt i morse, men det är ju sådant som händer, bortsett från urspårningen så var det kanonkul. Kom i säng vid 6 i morse så jag känner mig inte riktigt fullt normal ännu, men är i alla fall på bättringsvägen :P

Detta måste vi göra om, fast under lite lugnare förhållanden; dvs färre shotar och mindre naket kanske.. haha xD


Undrar om inte Siljeåsen är en liten bit av paradiset..
- Om man bortser från myggen alltså.. :)





Min lägenhet luktar sågspån, typ kaninbur.. Whyyy? :bigeyes:




Nu ska jag ta och dricka en halvliter vatten och sedan grubbla lite på en allmänt jobbig sak och se om jag kommer på vad fanken man kan göra åt det.. ^^

bye bye then




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0