En död bullsmitare


Zzzz..
Är helt färdig.. Typ apatisk..
Är i lilla lägenheten nu och snyltar internet men ska snart pallra mig hem..
Väl hemma ska jag försöka att inte dränka mig själv i duschen innan ja kryper ner(upp?) i sängen..



I morrn:

06:30- Vakna
07:00- Tvätta
07:45- P- möte
09:00- Sola
10:00- Ta reda på tvätten
10:30- Städa
10:32- SOVA



Hoppas skattepengarna kommer i morgon, fast det betvivlar jag.. Men men.. Bara de kommer innan onsdag för då ska jag investera i en dator :thumbup:



Min tinitus har förresten återvänt, lika stark som någonsin med nedsatt hörsel som påföljd. Dör om jag åkt på en öroninflammation igen.
Klarar inte av tystnad längre för då skriker hela huvudet.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0