Eclipse


Har bokat premiärbiljetterna nu :thumbup:

Blev dock en aningen sur för jag har checkat biostadens hemsida som en jäkla hök för att inte missa när biljetterna släpps och likförbannat så missade jag det! GRRR! :mad:

Nåja, systeryster hade i alla fall upptäckt att biljetterna var släppta så då var det ju bara att snabba sig och boka, hade lite beslutsångest om hur många jag skulle välja, men det var så ont om platser så jag tog bara 5 stycken, de är uppdelade på två olika ställen, men det är ju åtminstonde i samma biograf ^^

Nåja, allra viktigast är att JAG får se den, och att ja sitter brevid Ida, så jag har någon likasinnad att mummla mitt eventuella missnöje till (har trots allt en hel del krav på denna film)..






Har för övrigt blivit sjukare igen.. Crap.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0