dockor & spöken


Drömde en mardröm igen!
4e mardrömmen inom loppet av en vecka :(
Men den här gången handlade det inte om vampyrer.
Det var om dockor & spöken.
Elaka små jävla dockskåps dockor. Minns inte så jättemycket, bara att det var i huset i Fagerdal och att dockskåpet stod på mitt rum och att ingen trodde på mig när jag sa att de levde och var onda och skulle försöka mörda oss.
Spökena höll också till i mitt sovrum och var typ i maskopi med dockorna.

Så här i efterhand låter det ju störtlöjligt men det var verkligen hemskt i drömmen.


Jag skulle ju vara uppe halva natten igår, men vid 9 låg jag i sängen och vid halv 10 sov jag..
Vaknade 11 men lyckades somna om igen. Var helt slut redan vid 7 igårkvälls.. Inte så konstigt heller med såna här jäkla drömmar hela tiden.. Hoppas det bara är något tillfälligt så det inte blir som det var förut.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0