creepy


Hjälp vad tiden går fort!
Tänk att det är 3 år sedan studenten. 3 ÅR!!!! (???)
Om 4 år är det reunion sedan 9an (omg!)..
Försöker fundera ut vad jag har gjort under de senaste 3 åren, med tanke på hur lång tid det är så kommer jag ihåg pinsamt lite.. De 3 åren har mest bestått av ströjobb och katastrofrelationer.. :S
Och Mallis förra året förstås, men det var ju trots allt bara 3 veckor. Vad gjorde jag de resterande 49 veckorna?!
Längtar tillbaka till Mallis ^^
Jag som skulle ha så märkvärdig framtid och här sitter jag nu; på samma jäkla ställe som för 3 år sedan.
Så pinsamt.
Enda skillnaden är att jag har fast jobb nu. Som jag i och för sig redan har sagt upp.
Längtar som en galning tills jag flyttar. Jag lämnar den här skruttiga lägenheten om ca 2 månader.

Näe, nu jäklar är det slut med de här zombiefasonerna!
Det går ju inte att vänta på framtiden, den händer ju hela tiden så det är verkligen dags att får lite ordning på saker och ting 
Det var ju inte så här det skulle bli.
Nu är det slut med dumheterna ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0