crap crap crap

Grrrr
DÖÖÖÖÖDEEEEN :mad:

Är ledig idag så jag tänkte sova till halv 9 men blev väckt ur en ganska otrevlig dröm vid 7 för jag behövdes på jobbet.
Tjusningen med att att vara anställd och inte vikarie är att man kan stå på sig.
Jag har annat för mig idag och har inte alls tid med det.
Så jag försökte somna om och efter ett bra tag så lyckades jag. Tänkte en massa på min dröm så det var ju inte så underligt att jag fortsatte drömma där drömmen slutade, lika knepig och obehaglig som innan var den.. :S

Men så ringer den jäkla telefonen igen vid 8.. Gaaah!

Jag ogillar att vakna av larm, men jag rent av hatar att bli väckt av att någon ringer! Blir jämt jätterädd när telefonen ringer och tror alltid att jag försovit mig.. Blir liksom aldrig riktigt normal under resten av dagen efter sådana väckningar.. :(

Nåja, åter till berättelsen:
Det räcker aldrig med att säga ifrån en gång!
Men jag stod på mig igen och det blev tack o hej.

Blir det totalkris så hoppar jag givetvis in och jobbar, men då ska de tamejtusan beordra in mig först!
Mmmh.. Pengar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0