anonym


Blev så jag åkte till Siljeåsen redan igårkvälls, så nu sitter jag här ute i skogen och slåss mot myggen :p

Vaknade ca 2 ggr / timme i natt så jag känner mig inte riktigt normal idag..
Men men.. Det är väl sällan man gör det..

Har funderat lite över det här med anonyma kommentarer, om man nu kan kalla dem det.. Att någon kommenterar anonymt är ju ett tecken på att de helt enkelt inte vill ge sig till känna  (med undantag för Ida som brukar glömma bort att fylla i att det är hon som kommenterar). - Redan där vet man ju att det är någon man känner. De anonyma kommentarerna är inte alls så anonyma som de tror. Det räcker ju med att ha 2-3 anonyma kommentarer från samma ip så kan man ju räkna ut vem personen i fråga är bara genom sättet denne skriver på. Så egentligen är det meningslöst att vara anonym..

----------------------

Aja.. Ska strax kila ner och vara lite social, ikväll/idag blir det grillning, mumsigt värre :)

bye bye then





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0