Åh, vare bara du! Jag trodde det var någon betydelsefull


Kikade på lejonkungen 1 & 2 igårkvälls, så underbart! :D
Blev en hel del fnissande :P

"- Vad är det som gnager dig?
 - Inget! Han har högst i näringskedjan"

Haha, så jääävla bra! xD

Det var ett utmärkt val att spendera kvällen så :)

Men i andra filmen, när de sjunger den där utvisningslåten så kan jag inte låta bli att störa mig på med förbaskade zebran, det ser ju ut som om den lider av världens ögoninfektion?!

Och hur kommer det sig att djuren firar att lejonen har fått tillökning i familjen? Det innebär ju bara ytterligare en mun (mage) att mätta, och let's face it, det är ju de andra djuren som faktiskt står på menyn (???)
Och hur funkar egentligen Timons och Pumbaas relation till Simba då han käkar kött igen? För jag tvivlar starkt på att han fortsatte med sin larv/insektsdiet när han flyttade tillbaka till lejonklippan. Tänk vad mobbad han skulle bli. Dessutom så skulle det bergis skapa ett envist rykte om att kungen led av allvarliga ätstöringar.



Jag älskar förresten Rafiki, vilken stjärna! :thumbup:



Aja, nu ska jag ta och köra till stan, dags att investera i en dator, finally!! :D

bye bye then




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0