"ju fler kockar"


Gaah vad jag hatar den där jäkla stenålderspottan som har fräckheten att kalla sig min toalett.. Hmpf! Är frestad att ge den världens superduperkaratespark som skickar den genom alla väggar och ner i marken.
Det är dock en sak som hindrar mig:

- Jag kan ingen superduperkaratespark och även om jag kunnat det så skulle jag förmodligen bara bryta knät om jag försökte.. Crap.

Aja.. Var riktigt roligt att jobba idag med :D
Dock en aningen rörigt kanske, hihi. Vilken tur ändå att bossen lyckats klanta till det och leja in trippelt just idag, alla behövdes ju faktiskt ^^

Å andra sidan kanske röran var vårt eget fel, "ju fler kockar desto sämre soppa" - typ.. Fast jag tyckte vi skötte oss riktigt bra.

I morgon blir det sovmorgon, yessssssssssss! :thumbup: och sedan ska jag börja rensa. Köpte rejäla sopsäcker från Granngården idag så nu jäklar är jag redo för den här soptippen.
Måste även organisera en tripp till Lia någon dag.. Hmm.. Får inte glömma det..






Jag kanske skulle kunna ha loppis hemma.. Hmmmm...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0